page_head_bg

News

A prova di l'antigene COVID-19 di a cumpagnia chinesa hà vintu u "Grand Slam" di 15 paesi cumpresi Germania, Francia, Italia è Portugallu in un passu!

Attualmente, per via di a diffusione di virus mutanti è altri fattori, l'epidemie di COIVD-19 in parechji paesi europei hà rimbursatu.I dati di l'epidemie publicati da l'Uffiziu Europeu di l'OMS uni pochi ghjorni fà mostranu chì l'epidemie europea hà mostratu segni evidenti di deterioramentu in trè settimane consecutive.

Sutta l'influenza di l'epidemie, l'Europa, cù una populazione di quasi 800 milioni, hà presentatu una grande dumanda di prudutti di rilevazione di l'antigenu COVID-19.Perchè a rilevazione di l'antigenu hà un certu limitu tecnicu, i prudutti è i pruduttori anu mischju bè è male.In risposta à u limitu CE bassu è a facilità di dichjarazione, i ministeri europei di salute anu stabilitu un sistema di "lista bianca" di u sistema di salute naziunale nantu à questa basa, è solu i pruduttori è i prudutti chì sò inclusi in a "lista bianca" ponu esse permessi di fà vendita. in u paese.

In risposta à questa esigenza, i pruduttori chinesi attivamente s'impegnanu à esse inclusi in a "lista bianca" di i paesi europei.À mezu à elli, New Gene (Hangzhou) Bioengineering Co., Ltd. (NEWGENE Bioengineering) hà sviluppatu è intrutu in tutti i paesi europei chì attualmente anu un sistema di "lista bianca" è hà vintu u grand slam di a nova corona europea di rilevazione di antigene!Questi paesi includenu Germania, Francia, Italia, Svizzera, Portugallu, Repubblica Ceca, Belgio, Ungheria, Grecia, Moldavia, etc. À mezu à elli, i prudutti di l'antigene di NEWGENE anu passatu successu a prova clinica PEI tedesca è a prova clinica Swiss BAG, dui di l' i più alti testi chì cuntenenu d'oru in Europa.

imagine 1

New Gene hè passatu cù successul'evaluazione tedesca PEI

imagine 2

New Gene hè passatu cù successua valutazione Swiss BAG

Entra in a "lista bianca" di parechji paesi è passà a prova clinica lucale sò i prerequisiti per dumandà l'autotest di casa antigenu.Cù a piena liberalizazione di l'applicazioni di qualificazione di l'autotest in casa in i paesi di l'UE, i prudutti di rilevazione di l'antigenu COVID-19 di NEWGENE occupanu una pusizione impurtante in u mercatu europeu.

Hè da nutà chì in più di u mercatu europeu, NEWGENE hà ancu fattu un layout iniziale in i mercati sudamericani è africani è hà ottenutu l'autorizazione d'urgenza (EUA) è permessi d'importazione da paesi cum'è Perù, Argentina, Ecuador, Kenya è Zimbabwe. .Frà elli, NEWGENE hè attualmente l'unicu pruduttu di rilevazione di l'antigene COVID-19 di marca cinese ricunnisciutu da u Ministeru di a Salute di Kenya.

Attualmente, a situazione di prevenzione è cuntrollu di l'epidemie straniera hè sempre severa.Per l'imprese biologiche chinesi, mentre sò impegnate à aduprà a tecnulugia per sustene a lotta contru l'epidemie, hà ancu inauguratu l'uppurtunità di custruisce l'influenza d'oltremare di e marche chinesi.

NEWGENE hè una cumpagnia d'alta tecnulugia investita è stabilita inseme da esperti di biotecnologia in l'industria.Hè principalmente impegnata in a ricerca è u sviluppu, a produzzione è a vendita di prudutti biologichi.Hè impegnatu à custruisce da materiali biologichi cum'è antigeni è anticorpi, à reagenti di diagnostichi in vitro è equipaghji cunnessi, è diagnosi assistita da intelligenza artificiale.Disposizione sistematica di tutta a catena industriale.A cumpagnia hà accumulatu risorse di cuuperazione profonda in i sistemi medichi è di salute domestici è stranieri è hà stabilitu canali di cooperazione à longu andà è stabile in parechji paesi in Europa, Sud-est asiaticu, Mediu Oriente, Africa è Sudamerica.Attualmente, i prudutti di teste COVID-19 di NEWGENE sò stati esportati in più di 50 paesi in u mondu.Credu chì sempre più marche chinesi cum'è NEW GENE ghjucà un rolu impurtante per aiutà u mondu à cumbatte l'epidemie!

imagine 3

TedescuRegistrazione in lista bianca BfArM

imagine 4

Franceseiscrizzione in lista bianca

imagine 6

italiaiscrizzione in lista bianca

URL di a dumanda:http://www.salute.gov.it/interrogazioneDispositivi/RicercaDispositiviServlet?action=ACTION_MASCHERA
(écrire New Gene in Denominazione fabbricante)

imagine 8

Portugalluiscrizzione in lista bianca

imagine 9

Ceccuiscrizzione in lista bianca

imagine 10

Belgaiscrizzione in lista bianca

imagine 11

Greciaiscrizzione in lista bianca

imagine 12

Unghereseiscrizzione in lista bianca

imagine 13

ArgentinaLicenza d'importazione

imagine 14

PeruAutorizazione d'Urgenza (EUA)

imagine 15

Ecuadorearregistratu.

imagine 16

KenyaAutorizazione d'Urgenza (EUA)

Cuntattuinfurmazione

Indirizzu

No. 1700, North Tianfu Avenue, Chengdu High-tech Zone, Sichuan Province, China


Postu tempu: Apr-09-2021